2013. szeptember 18., szerda

Kell egy csapat

Session I. - 2013. szeptember 06.

Játékos karakterek
:

Kinwulf, a törpe harcos (1. szint): nem tudott beilleszkedni a törpe társadalomba, így kiközösítettként elhagyta otthonát, hogy Thedas vidékeit járja.
Klaus Dworkin, a tengeri martalóc (1. szint): Az Ébredés tengerének kalózai közül való, egész bandáját lemészárolták, s ha nem adja ki magát fogolynak, ő is odaveszett volna. Azóta a szárazföldet járja, de előbb-utóbb szeretne visszajutni a tengerre.
Raas, az elf körmágus (1. szint): Hatalom. Ez az ő éltetőereje. Alig hagyta maga mögött a tanoncéveket, de máris nagyobb hatalomra vágyik, s mint köztudott, a nagy hatalomért sokszor szörnyű árat kell fizetni.
Rosie, a városi elf bárdtanonc (1. szint): Orléziából származik, s már igen korán eldöntötte, hogy egy napon szeretne maga is bárd lenni.  Jelenleg a világot járja, hogy tapasztalatot gyűjtsön és persze pénzt bárdi tanulmányaira, persze csak, ha épp nem szerencsejátékokra költi az utolsó garasát.
Trükkös Tanisz, a rivaini kalandor (1. szint): Apja kisnemes volt, ám olyan kicsi, hogy az apai örökségből semmi sem jutott neki. Így hát elindult, hogy szerencsét próbáljon a világban, s megmutassa bátyjainak mennyivel többre vitte náluk.


Alaphelyzet:
Markham hegyvidéki város a Szabad Járásokban. Nem esik messze Kirkwalltól, így igen hamar elér a híre az itteni Körhöz a másik város mágusainak lázadásáról és győzelméről a templomosok felett. A főmágus Erdenmal az ifjú tanítványát, Raast szemeli ki a lázadás kirobbantásához. Habár a markhami körben az utóbbi időben, mióta Wilhelm a templomosok parancsoka, nincs rossz dolga a mágusoknak, azonban Erdenmalban még él az emléke a korábbi kínzásoknak és a tömeges lecsendesítéseknek. Raast azért küldi ki, hogy szerezzen fegyvereseket, akik leszámolhatnak a jó tucatnyi templomossal, hisz azok bár jó harcosok, leginkább mágusok ellen képezték ki őket.

Fontosabb események:
-Raas miután leszerelte Andriant, a főmágus jobbkezét, aki túlzott kíváncsiságot mutatott a főmágussal való titkos megbeszélése iránt, Zendrunt, a megvesztegethető templomost egy adag líriumporral rávette, hogy egy éjszakára kijuthasson a városba, mondván kurvázni akar egyet.
-A Kapatos Bányászhoz címzett fogadó a város legjobb helye. Raas itt kezdett a kereséshez, s egész könnyen ráakadt néhány emberre, akik hajlandók voltak egy kis kalandra. Azonban, hogy felmérje mennyire megbízhatók, először a szegénynegyed (Hegyalja) hírhedt rablóbandájának felkutatására vette rá őket. (Élve vagy holtan a vezér  300 ezüstöt ért.)
-Rövid kérdezősködés után egy Kavics Karl nevű helyi bányász elárulta, hogy mostanság a Csaló-köz környékén tevékenykedik a banda. A csapat ide ment el, természetesen jól kiterve a rajtaütést: Klaus egymaga ballagott, ő volt a csali, míg a többiek lemaradva követték. A rablók hamarosan megjelentek, s szép kis csetepaté keveredett az éjszakában.
-Már pirkadt, mikor megjelentek a Bürgermeister rezidenciája előtt, s leszállítottak két élő, s három halott rablót, köztük a 300 ezüstöt érő vezért. Mindennel együtt 360 ezüstöt kaptak, s Tanisz még azt is megbeszélte az ügyeletessel, hogy délután egy ajánlatot tegyen nekik a Bürgermeister.
-Raas mindezek után beavatta őket a tervbe, azonban a csapattagok erősen ellenezték a dolgot, egyrészt a templomosok hősök, akik védelmezik Thedast a mágia káros hatásaitól és az őrült mágusoktól, másrészt Kirkwallban elszabadult a pokol, de persze a pénz nagy úr... Raas megmondta, hogy majd üzen nekik, majd visszament a Körbe.
-Rosie a templomba ment, s érdeklődött a templomosok után, míg végül talált egy orléziai származásút, Francois-t, akinek elmondta, hogy információja van arról, hogy árulás készül a Körben. Később is találkoztak, ám Rosie egyelőre nem mondott konkrétumokat, így nem is kapott pénzt.
-A Bürgermeister látván a csapat rátermettségét, megbízta őket azzal, hogy füstöljék ki a határ déli részéről a qunarikat, akik Kirkwallból érkeztek, s elfoglaltak egy hágót elzáró erődöt. Onnan zaklatják a környéket és a kereskedőket. A qunari fejekért természetesen busás árat ígért.
-Raas időközben meggyőzte mesterét, hogy még időre van szükség, mert bár akadnak segítőik, nem ártana jobban felkészülni a hatalomátvételre. Erdenmal belement a dologba, s további lehetőségként elárulta Raasnak, hogy Nephilim eldugott kolostorában őriznek egy ősi térképet, mely segíthet hatalmuk növelésében. Hajdan egy társa a körből megszökött és elindult, hogy megtalálja azt a titokzatos földet, melyről az a hír járta, ősi mágikus titkokat rejt. Nem tért vissza, de ez talán épp azt jelenti, hogy megtalálta. A kolostorbeli térkép épp e helyre vezethet el. Már csak Raasnak ki kellett jutnia, ami persze nem volt könnyű, ha hosszabb időről van szó...
-A csapat bérbe fogadta egy aranyért Raast (aki galambpostán üzent nekik), hogy segítsen a Bürgermeister megbízásában. Eztán délnek vették az irányt.

2 megjegyzés:

  1. Tartalmas játékülés lehetett :) . Mennyi idő volt? Milyen gyakran lesz játék/beszámoló.

    VálaszTörlés
  2. Igen, elég sok dolog történt. Időben, ha a karakteralkotást is számoljuk, kb. öt és fél óra volt. Szóval nem mondható éppenséggel hosszúnak a játék.

    A legközelebbi session holnap lesz, ha minden jól megy, aztán milyen sűrűséggel sikerül mesélni, még nem tudom. Kb. hetente szeretnék, de lehet nem DA-t fogok mindig mesélni.

    VálaszTörlés