2017. november 20., hétfő

O5R szabályok

A hangzatos cím az 5. kiadáshoz használt szabályaimat takarja, melyeket az oldszkúl életérzést elősegítendő válogattam össze. A legtöbb szabályt a DMG-ből és más szerepjátékokból vettem (sokszor módosításokkal). A szabályok egy része a csapatom számára is újdonság (pl. a pajzsfal), mivel csak tegnap vezettem be őket a Tomb of Annihilation kampánynyitója alkalmával, ami valójában a Barrowmaze kampány egyenes folytatása. De persze több mindent már eddig is használtunk, elég csak a csapatkezdeményezésre gondolni, amelyet már a legeslegelső 5. kiadásos kampányomban (Störbek) is használtam. 

Még idén szeretnék összefoglalót írni a Barrowmaze-ről, s valamilyen kampánynaplót a ToA-ról is vezetni fogok, ami már csak azért is jó lenne, hogy a hiányzó játékosaim könnyen felzárkózhassanak. :) Persze a KéM Wilderlands kampányom legutóbbi két alkalmának beszámolójával is adós vagyok, szóval arra is lehet számítani.

1 megjegyzés:

  1. A főjellemző dobáskódja kivételével nekem inkább egy realitásra való törekvésnek tűnik, mint klasszikus oldschoolság.

    VálaszTörlés