Játékos karakterek:
Finnegan, a rettenthetetlen félszerzet harcos (7.
szint)
Lux Hadrian, Xtus isten paladinja (7. szint)
Pelin, a tök csupasz druida (5. szint)
Tra-Bant, a kissé fura elf barbár (1. szint)
A csapat változásai:
Jól látható, hogy az előző alkalomhoz képest egészen más
felállás jött össze. Ezért hát, ahogy a kampányban eddig is, viszonylag
szabadon kezeltük az új tagok és a régiek bekerülését: Lux és Pelin épp abba a
fogadóba tért be, ahol a többiek megszálltak, plusz még Tra-Bant, akiről
kiderült Lux ismerőse, szintén ott ült le iszogatni. A kaland tehát
elkezdődött, s hogy a lányok otthagyását hogyan magyarázzák majd, az legyen a
játékosok problémája...
Fontosabb események:
−
Miután Finnegan elmondta, hogy az éjszaka megszerezték a Csillagok Hangját
(erősen hallgatva arról, hogy a varázstárgy folyamatosan duruzsol hozzá, és
hatalmas tudást és hatalmat ígér), eldöntötték, hogy bár csak most érkeztek,
ideje is a távozásnak.
−
Sajnos azonban az őrséget már riasztották, mindenfele fegyveresek rohangáltak.
Épp ezért a kapun való átjutás nem volt egyszerű. Lux nem tétovázott, s némi
paladin hatalmat felhasználva ráparancsolt az őrökre, engedjék át. Ennek köszönhetően
átjutottak, azonban Finnegan eltűnt, mert félvén, hogy Lux viselkedése nagy
bajba keveri őket (ami majdnem meg is történt), elbújt a tömegben.
−
Pelin madárként visszarepült Finneganért, s együtt keltek át a város alatti csatornarendszeren
különösebb nehézség nélkül. Így végül sikerült kijutniuk s beérniük a
többieket.
−
A késlekedésnek köszönhetően egy utánuk küldött járőrcsapat rájuk akadt. Csodák
csodájára azonban ismét sikerült elkerülni a vérontást, mert Lux kidumálta a
kompániát. Így a katonák fogták magukat és szépen visszamentek a városba,
hőseink pedig délnek vették az irányt.
−
Dort falujában (ahová azért tértek vissza, mert Lux ellenőrizni akarta a Xtus
templom építését) a szörnyű hír fogadta őket, hogy a templom sehogy se halad,
mivel a pénz meg se érkezett Lord Edmundtól, Regulus, a paladin, pedig eltűnt.
Hőseink elhatározták, utána járnak a dolgoknak.
−
Első útjuk a lordhoz vezetett, hiszen jó eséllyel ő állhatott a pénz, majd pedig
a paladin eltűnése mögött is. Pelin patkánnyá változott, s a vár pincéit (meg
kamráit) vette szemügyre, míg a többiek a lordhoz mentek.
−
Várakozás közben Titjensszel, a komornyikkal beszéltek, akin Lux azonnal
meglátta, hogy gonosz szándékú ember, de nem adta jelét meglepődésének,
ehelyett megvárta, hogy Edmunddal személyesen tárgyalhassanak. A lord azonban
nem volt gonosz, s válaszai őszinték voltak, melyekből kiderült, ő teljesen
abban a tudatban él, hogy minden rendben van, a pénz eljutott a faluba, a
templom pedig épül. Titjens közben behozta az embereket, akik az arany
leszállításáért feleltek. Lux vallatta őket, de ügyesen kitértek az egyenes
válaszok elől. Végül aztán az ördögről lehullott a lepel, s Titjens felfedte
magát és tervét a hatalomátvételre. (Igen, a komornyik volt a tettes... :P)
−
Mialatt a többiek nyomoztak, Pelin túlzottan beleélte magát a patkánylétbe és
belevetette magát a sajt majszolásába. El is szenderedett rövid időre, ám
később egy gyanús alakot követve titkos ajtóra lelt, mely elvezette őt a rejtett
helyiségbe, ahol Regulust tartották fogva. Elintézte az őröket, majd
kiszabadította a barátját.
−
Titjens emberei és a kompánia között véres, ám igencsak gyors lefolyású
küzdelem vette kezdetét. A komornyik nyilvánvalóan nem számított hőseink
váratlan érkezésére, így kapkodva végrehajtott terve láb alól való eltételükre
dugába dőlt.
−
Lord Edmund busásan jutalmazta megmentőit (köszönhetően annak, hogy az eltűnt
pénz is megkerült). Hőseink közül csak kettőt érdekelt a pénz, Finnegan a
családi házra tett félre egy jó adagot, Lux pedig a templom építtetésére
fordította. Ezen kívül hőseink még a lord szívesen látott vendégeivé is váltak.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése