Session I. - 2013. szeptember 06.
Játékos karakterek:
Játékos karakterek:
Kinwulf, a törpe
harcos (1. szint): nem tudott beilleszkedni a törpe társadalomba, így
kiközösítettként elhagyta otthonát, hogy Thedas vidékeit járja.
Klaus Dworkin, a
tengeri martalóc (1. szint): Az Ébredés tengerének kalózai közül való, egész
bandáját lemészárolták, s ha nem adja ki magát fogolynak, ő is odaveszett volna.
Azóta a szárazföldet járja, de előbb-utóbb szeretne visszajutni a tengerre.
Raas, az elf
körmágus (1. szint): Hatalom. Ez az ő éltetőereje. Alig hagyta maga mögött a
tanoncéveket, de máris nagyobb hatalomra vágyik, s mint köztudott, a nagy
hatalomért sokszor szörnyű árat kell fizetni.
Rosie, a városi
elf bárdtanonc (1. szint): Orléziából származik, s már igen korán eldöntötte,
hogy egy napon szeretne maga is bárd lenni.
Jelenleg a világot járja, hogy tapasztalatot gyűjtsön és persze pénzt
bárdi tanulmányaira, persze csak, ha épp nem szerencsejátékokra költi az utolsó
garasát.
Trükkös Tanisz, a
rivaini kalandor (1. szint): Apja kisnemes volt, ám olyan kicsi, hogy az apai
örökségből semmi sem jutott neki. Így hát elindult, hogy szerencsét próbáljon a
világban, s megmutassa bátyjainak mennyivel többre vitte náluk.
Alaphelyzet:
Markham hegyvidéki város a Szabad Járásokban. Nem esik
messze Kirkwalltól, így igen hamar elér a híre az itteni Körhöz a másik város
mágusainak lázadásáról és győzelméről a templomosok felett. A főmágus Erdenmal
az ifjú tanítványát, Raast szemeli ki a lázadás kirobbantásához. Habár a
markhami körben az utóbbi időben, mióta Wilhelm a templomosok parancsoka, nincs
rossz dolga a mágusoknak, azonban Erdenmalban még él az emléke a korábbi
kínzásoknak és a tömeges lecsendesítéseknek. Raast azért küldi ki, hogy
szerezzen fegyvereseket, akik leszámolhatnak a jó tucatnyi templomossal, hisz
azok bár jó harcosok, leginkább mágusok ellen képezték ki őket.
Fontosabb események:
-Raas miután leszerelte Andriant, a főmágus jobbkezét, aki
túlzott kíváncsiságot mutatott a főmágussal való titkos megbeszélése iránt,
Zendrunt, a megvesztegethető templomost egy adag líriumporral rávette, hogy egy
éjszakára kijuthasson a városba, mondván kurvázni akar egyet.
-A Kapatos Bányászhoz címzett fogadó a város legjobb helye.
Raas itt kezdett a kereséshez, s egész könnyen ráakadt néhány emberre, akik
hajlandók voltak egy kis kalandra. Azonban, hogy felmérje mennyire megbízhatók,
először a szegénynegyed (Hegyalja) hírhedt rablóbandájának felkutatására vette
rá őket. (Élve vagy holtan a vezér 300
ezüstöt ért.)
-Rövid kérdezősködés után egy Kavics Karl nevű helyi bányász
elárulta, hogy mostanság a Csaló-köz környékén tevékenykedik a banda. A csapat
ide ment el, természetesen jól kiterve a rajtaütést: Klaus egymaga ballagott, ő
volt a csali, míg a többiek lemaradva követték. A rablók hamarosan megjelentek,
s szép kis csetepaté keveredett az éjszakában.
-Már pirkadt, mikor megjelentek a Bürgermeister rezidenciája
előtt, s leszállítottak két élő, s három halott rablót, köztük a 300 ezüstöt
érő vezért. Mindennel együtt 360 ezüstöt kaptak, s Tanisz még azt is megbeszélte
az ügyeletessel, hogy délután egy ajánlatot tegyen nekik a Bürgermeister.
-Raas mindezek után beavatta őket a tervbe, azonban a
csapattagok erősen ellenezték a dolgot, egyrészt a templomosok hősök, akik
védelmezik Thedast a mágia káros hatásaitól és az őrült mágusoktól, másrészt
Kirkwallban elszabadult a pokol, de persze a pénz nagy úr... Raas megmondta,
hogy majd üzen nekik, majd visszament a Körbe.
-Rosie a templomba ment, s érdeklődött a templomosok után,
míg végül talált egy orléziai származásút, Francois-t, akinek elmondta, hogy
információja van arról, hogy árulás készül a Körben. Később is találkoztak, ám
Rosie egyelőre nem mondott konkrétumokat, így nem is kapott pénzt.
-A Bürgermeister látván a csapat rátermettségét, megbízta
őket azzal, hogy füstöljék ki a határ déli részéről a qunarikat, akik
Kirkwallból érkeztek, s elfoglaltak egy hágót elzáró erődöt. Onnan zaklatják a
környéket és a kereskedőket. A qunari fejekért természetesen busás árat ígért.
-Raas időközben meggyőzte mesterét, hogy még időre van
szükség, mert bár akadnak segítőik, nem ártana jobban felkészülni a
hatalomátvételre. Erdenmal belement a dologba, s további lehetőségként elárulta
Raasnak, hogy Nephilim eldugott kolostorában őriznek egy ősi térképet, mely
segíthet hatalmuk növelésében. Hajdan egy társa a körből megszökött és
elindult, hogy megtalálja azt a titokzatos földet, melyről az a hír járta, ősi
mágikus titkokat rejt. Nem tért vissza, de ez talán épp azt jelenti, hogy
megtalálta. A kolostorbeli térkép épp e helyre vezethet el. Már csak Raasnak ki
kellett jutnia, ami persze nem volt könnyű, ha hosszabb időről van szó...
-A csapat bérbe fogadta egy aranyért Raast (aki galambpostán
üzent nekik), hogy segítsen a Bürgermeister megbízásában. Eztán délnek vették
az irányt.
Tartalmas játékülés lehetett :) . Mennyi idő volt? Milyen gyakran lesz játék/beszámoló.
VálaszTörlésIgen, elég sok dolog történt. Időben, ha a karakteralkotást is számoljuk, kb. öt és fél óra volt. Szóval nem mondható éppenséggel hosszúnak a játék.
VálaszTörlésA legközelebbi session holnap lesz, ha minden jól megy, aztán milyen sűrűséggel sikerül mesélni, még nem tudom. Kb. hetente szeretnék, de lehet nem DA-t fogok mindig mesélni.