A készülő modulomat, A
Csillagok Hangját, két alkalommal is volt szerencsém tesztelni, mindkétszer
remek kis kompániák indultak a kazamata
felderítésére. Most az eddigi beszámolóimtól eltérően igazán rövid, a teljesség
igénye nélküli összefoglalót adok mindkét játékról.
Azt tudni kell a modulról, hogy eléggé science fantasy beütése van, így jó néhány modern kütyüvel és egyéb furcsasággal találkozhattak a játékosok. A technológiai dolgokat igyekeztem mindig naiv látásmóddal szemléltetni, másodjára ez sokkal inkább sikerült, mint az első alkalommal.
Alaphelyzet:
Egy titokzatos megbízó kereste fel hőseinket a Csonkolt
Lovaghoz címzett fogadóban, hogy rávegye őket a régi világítótorony (Zordon
Ustra egykori lakhelye) alatti állítólagos kazamaták felderítésére és egy
veszedelmes varázstárgy felhozatalára.
Mindkét kompánia kiderített ezt-azt a toronyról: eltűnt
halászlányok, titokzatos szekta, no meg üvöltések éjszakánként stb.
I. csapat (2 karakter játékosonként)
Albades, a karizmatikus harcos
Glaukón, a varázsló
Random Arcz, a Fogadóból, a Baan Gidart is megjárt tolvaj
Yuma, a félork harcos
8 bérenc, akik közül csak hárman élték túl.
− Random
Arcz elolvasott egy feliratot a kazamata egyik termében, azonnal elvesztette az
emlékeit, amit követően Albades folyamatosan lehúzta a tolvajt azzal a
tagadhatatlan érvvel, hogy tartozik neki száz arannyal.
− Sikerült
bekapcsolniuk a generátort, így működésbe hozták a liftet, továbbá a képernyős
teremben a beinduló kamera segítségével egy szörnyet is sikerült
megpillantaniuk.
− Albades
étellel lekenyerezte, majd követőjévé tette Férclényt, Zordon Ustra félelmetes
teremtményét.
− Mélyebbre
jutva gonosz kagylóemberekkel küzdöttek meg, majd a nagyteremben, ahol
koralloltáron ott pihent a Csillagok Hangja, a megszerzett Tűzlabda pálcát
használva felrobbantották a kagylóemberek tucatjait, végül pedig megszerezték a
tárgyat.
− Nem
törődve a figyelmeztetéssel a Csillagok Hangját odaadták egyik bérencüknek, aki teljesen megőrült a
tőle, s rátámadt társaira. A fickót megfékezték, majd elrakták a
varázstárgyat, s visszatértek a felszínre.
− Megbízójuk
a megbeszélt jutalmat átadta nekik, majd távozott a Csillagok Hangjával együtt.
II. csapat
Aldacar atya, Otharlibar papja, akinek korai halála
megakadályozta hitének landari terjesztését
Gregor Merenszkij, a törpe (2. szint), tapasztalt kazamatajáró
Nyamvadt Othrik, a fegyverforgató, egy tengerész, aki a "Kék
csapatból" kilépvén átvette Aldacar helyét
5 bérenc a fogadóból, akik a „Vörös csapatban” tömörültek
Gregor irányítása alatt és további 5 a kikötői kocsmából, akik „Kék csapatban”
küzdöttek Aldacar irányításával (hárman nevet is nyerek játék közben, ők túl is
élték: Kutya, Lotyó és Sánta Ibul)
−
A kompániának először egy mágneses erőteret generáló örökmozgóval gyűlt meg a
baja, azonban szerencsére nem történt komolyabb baj.
− A
monitoros termet szétverték, ha már nem tudtak mit kezdeni vele.
−
Aldacar elolvasott egy feliratot, aminek hatására teljesen megvilágosodott, de
a rázúduló hirtelen felismeréstől szörnyet halt, mielőtt még megoszthatta volna
társaival a világmindenség titkát, a választ a nagy kérdésre.
− A
generátor beindítása után megrázó élmény érte a kompániákat a leszakadt
kábeleken való átkeléskor.
−
Férclényt sikerült lekenyerezniük egy kis étellel, majd feljuttatták a
felszínre, hogy szabad lehessen.
− Ők is
találtak egy Tűzlabda lövő pálcát, melynek egy lövedékével Gregor elpusztított
egy halom kagylóembert, majd pedig Othrik elrohant az oltárhoz az ott fekvő
lányt kiszabadítani (a kagylóemberek épp áldozatot mutattak be), szerzett egy
sebet, de sikerült visszajuttatni a lányt a többiekhez, azonban ekkor jutott
eszébe, hogy a varázstárgyat otthagyta. A tengerész visszafordult, de ekkor a
kagylóemberek vízből font hálóikat rávetették, lehúzták a vízbe és belefojtották.
Gregorék azonnal távoztak, s habár a varázstárgyat nem szerezték meg, egy lányt
megmentettek.
A második csapattal itt fejeztük be, mindenesetre az elmondható, hogy a csalódott megbízó természetesen nem fizette ki őket.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése