Újra felveszem a Dragon Age kampány fonalát, mivel holnap,
ha minden jól alakul, végre folytatjuk a IX. sessionnel, viszont itt a blogon
lemaradt még az előző két játékalkalom ismertetése. A most leírásra kerülő
játék után még elmentünk barátnőmmel megnézni a Thor 2-őt, szóval tényleg nem
tegnap volt. Mindenesetre igen remek dolog a jegyzetelés játék közben, mert így
fel van jegyezve minden, ami fontos volt a játékalkalom során, s jelentősége
lehet az elkövetkezendőkben. Igazából ez a játék csak előkészítette a
következőt, amely aztán tényleg nagy bajba keverte a karaktereket – pontosabban
ők egymást, de erről majd máskor.
Session VII. – 2013.
november 14.
Klaus Dworkin, a tengeri martalóc (5. szint)
Merdun, kossith harcos (5. szint)
Raas, az elf körmágus (5. szint)
Rosie, a városi elf bárdtanonc (5. szint)
Alaphelyzet:
Az erdei banditák
levadászása s Klaus bosszújának beteljesedése után jól esett hőseinknek a
pihenés. Tanisz a Bürgermeister egy titkos küldetése miatt Orléziába távozott,
a többiek is készülődőben vannak, mindenki a saját ügyei felé fordul. Azonban,
mielőtt még elválhatnának egy nem is oly régi ellenség tér vissza, hogy számon kérje
rajtuk a pusztítást: három qunari Kirkwallból.
Fontosabb események:
- Az átmulatott éjszakát
követően tudomást szereztek arról, hogy valaki érdeklődött utánuk. Különösen
érdeklődtek egy „óriásfajzat” iránt. Mivel azonban csuklyát viseltek, a fogadós
nem tudta pontosan leírni, hogy is néztek ki.
- Klaus régi
kalózcimboráját, Eriket értesíti arról, hogy bosszút állt. Ő elmondja, hogy
örömmel várják vissza a tengeren, de Klaus egyelőre még nem tartott velük,
mindenesetbe kilátásba helyezte, hogy majd visszamegy. Némileg csalódott volt
Erik, hogy a kincsekre nem találtak rá, mivel szükség lenne rá, hogy új hajót
szerezzenek.
- Mindezt hallgatva
Rosie megtartotta magának a titkot, hogy a kincseket (50 arany a ládában)
elküldte Tanisszal Orléziába, hogy vigye el a „családjának”.
- Raas ezek után
tovább fűzte társait mindenféle ígéretekkel a kör felszabadítására. Ám a
többiek csak nem álltak kötélnek, sőt Klaus kifejezetten óvatosságra intette.
Kalózunkat egyelőre úgyis jobban lekötötte Bella, akivel elég jó alakult a
kapcsolata.
- A Bürgermeisternél
is érdeklődtek az idegenekről, ám ő sem tudott semmit róluk. Elég sok dolga
van, nem foglalkozik minden átutazóval a városban.
- Rosie ezután a templomosok kapitányához ment,
s némileg kiszínezve a dolgokat, hírt adott Raasról (leginkább hősiességét
emelte ki). S megtudta azt, hogy hamarosan inkvizítorok érkeznek a városba,
akik majd eldöntik Raas további sorsát. Talán még a nyakperecet is leveszik
róla.
- Eközben Raas a város
alkimistájánál próbálkozott, de ő továbbra is ki kellett ábrándítsa, ami a
templomosoktól kapott nyakperecet illeti. Eztán azonban váratlanul belefutott
egy csepűrágóba, aki meglehetős mágikus kisugárzással bírt. S mindemellett
zavarba ejtő dolgokat tudott róla. Raas meghívta egy kupa borra, amiből aztán
sokkal több kupa bor lett, így végül az öreg azt is elárulta neki, hogyan
szedhetné le a karperecet a nyakáról (elég nehéz és egyben gusztustalan rituáléval...).
Mindezek után egy kis alumínium korongot adott Raasnak, hogy azzal majd el
tudja érni őt, ha szüksége lesz rá, eztán kisétált a kocsmából.
- Már besötétedett,
mikor mind visszatértek a fogadóba, ahol egy kisgyerek Merdunnak egy szűkszavú
levelet vitt: „Éjközépkor a Hársudvarban.” Sejtették, hogy valami csapda várja
őket a városszéli, rég elhagyatott épületben, így hát némileg előbb odamentek,
hogy felmérjék a terepet.
- A qunarik rajtaütése
így nem volt tökéletes, pláne, hogy Rosie és Klaus oldalba kerülte őket. Nem volt
hosszú harc, s végül az alulmaradt qunarik már a halállal néztek szembe.
Azonban Rosie és Klaus tanácsára nem ölték meg őket. Inkább elbeszélgettek
velük, s meggyőzték őket arról, sokkal jobb a qunariknak, ha nem próbálnak meg
bosszút állni rajtuk, mert akkor még többen halnak majd meg.
- Pár nappal ezután
hőseink szétváltak, s ki-ki ment a maga dolgára megbeszélvén, hogy majd fél év
múlva újra összefutnak Markhamban.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése