A most következő rövid
játékbeszámoló kis ízelítőt nyújt legutóbbi játékunkból, melyben teszteltük azt
a kazamatát, melyet a Kazamata magazin következő számába szánok. Bár tényleg
rövid és tömör leszek, azért erős a spoiler veszély. Szóval óvatosan a továbbolvasással!
Ez egy kis kedvcsináló a hamarosan érkező magazinhoz.
Játékos karakterek:
Alastor, a varázsló és
pszionista
Pufi, a harcos
Solex, Astar papja
Ted’ Barthes, a harcos
Továbbá rengeteg bérenc,
melyek közül csak ketten haltak meg, két papnő, aki Alastort kísérte.
Alapfelállás:
Phantastos sátra
megjelent Landar piacán, ahol épp a kompánia tartózkodott. Mint kiderült, a
varázsló személyes varázslabirintusába invitálja meg az embereket, ahonnan, ha
ki tudnak jutni, akkor megkaphatják Akatra Szemét, egy gyönyörű fekete
gyémántot. A kompánia tagjai megörültek a lehetőségnek, s úgy döntöttek szerencsét
próbálnak.
A labirintus felfedezése:
A kompánia óvatos volt,
azon alapelv szerint haladtak, hogy minél kevesebb mindent piszkáljanak meg,
ugyanakkor minél több mindent fedezzenek fel. (Ez többek közt hasznos volt,
mivel rávilágított egy olyan hibára, amit ezután sikerült orvosolni.)
Kezdetben egy árnyon,
majd pedig egy nem mindennapi drogfüggőn kellett átverekedjék magukat, később
azonban belefutottak a kazamatában élő Labirintus Híveibe is, akik kissé furcsa
vallásukat igen agresszív eszközökkel terjesztették. Azonban a csapat sikeresen
kidumálta magát a szorult helyzetből, s egy jó időben elsütött Személyi bűbáj
az oldalukra fordította a szekta vezetőjét is. Így megúszták harc nélkül.
Egy gonosz teleportcsapda
összekuszált mindent, így aztán bolyongtak a labirintusban. Szerencséjükre
bérenceik számát tovább növelhették néhány kalandozóval, akik régebb rekedtek a
kazamatában, s eddig egy hevenyészett táborban vészelték át a veszélyeket. Később
a nőket a ketrecből nem szabadították ki, s Abdiás utolsó tréfájára sem voltak
kíváncsiak.
A könyvtár veszélyei
ellenére a segítségükre volt, de végül ennek lehetőségeivel nem éltek, vagy hát
csak részben. Szegény filozofáló szoborral pedig nem beszéltek túl sokat, a rémisztő Pallaszon ülő hollóról már nem is beszélve. Végül
azonban megtalálták az Üvegrózsák Kertjét, ahol leküzdve minden akadályt megszerezték
a kulcsot, s kijutottak.
...
Nos igen, röviden ennyit
a játékról. Nem akarok túl részletesen írni, hiszen még nem jelent meg, de
azért néhány dolgot felvillant ez a rövid kis szösszenet az egészből. Igazából
nem mindent kronológiai sorrendben írtam, de ez ebben az esetben talán
lényegtelen is.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése