Úgy tűnik, mostanság csak hetes csúszásokkal tudom elkészíteni
a játékbeszámolókat. No, mindegy, így alakult, elég sok dolog van mostanság, de
nem is húzom tovább az időt, olvassátok inkább a legutóbbi Kazamaták és Kompániák
játékülésünk beszámolóját.
Játékos karakterek:
Dana, a tolvajnő (2. szint)
Gregor Merenszkij, a törpe (2. szint)
Shankar, a félork (1. szint)
Bérencek:
Adanar Elios, elszegényedett arisztokrata
Xhragzatar, a Végtelen Pusztáról érkezett férfi, aki
járványban haldokló népének keres gyógyírt
Továbbá két könnyűgyalogos.
Mint ahogy az lenni szokott a Csonkolt lovaghoz címzett
fogadóból indult a kaland. Shankar a félork itt verődött hozzá Danához és
Gregorhoz, akik épp a törpe előző kalandjáról beszélgettek, mely során
kifosztotta a régi világítótorony alatti kazamatákat. Miután a közös
elhatározás megvolt a Baan Gidar meglátogatására, gyorsan toboroztak is néhány
bérencet a fogadó vendégei közül.
Mint mindig ezúttal is egyből a temetőbe vezetett útjuk,
ahol a nagy ravatalozóból jutottak le a föld alá a katakombákhoz. Először egy
már részben feltérképezett részt néztek át újra (ugyanis a térkép elveszett),
aztán több irányba is elindultak. Első igazán emlékezetes találkozásuk egy
alacsony démonnal volt, aki mivel a kedvére tettek (hogy mivel, maradjon titok)
cserébe hajlandó volt teljesíteni egyikőjük egy kívánságát. Sokat tanakodtak,
míg végül Gregor oda nem adta neki a tűzgolyókat lövő pálcáját azzal, hogy
töltse fel neki a pálcát (azt már nem kívánta, hogy adja is vissza), mindenesetre
a démon fogta, lenyelte, majd egy megtévesztésig hasonlót visszaadott a
törpnek. Kicsit később, egy koboldokkal vívott összecsapásban derült ki, hogy a
tűzgolyó pálcából fűzgolyó pálca lett, s így lángok helyett, fűzfaágak repültek
szerteszét.
Ezután találkoztak Agilulfóval, a nem létező lovaggal, aki
megvendégelte őket a kazamata egy szobájában felállított sátrában. Evés és ivás
közben szó került arról, hogy a közelben kincs van, igaz, a nem létező lovag
nem tudta, merre, mivel őt efféle földi hívságok nem érdeklik, csak az igazán
fontos dolgok, mint a lovagi erények, nemes ügyes stb.. Agilulfó eztán megadta
hőseinknek, ha találkoznának Gurduluval (őt Random Arcz, hozzáteszem Gregor
társaságában, korábban már megölte a kazamata egy másik részén), akkor azonnal
küldjék hozzá, ugyanis a szolgája igen rég elkószált már, s szüksége lenne rá.
A kompánia eztán meglepett egy tárgyon veszekedő kobold
csapatot. Ebben a csatában halt hősi halált Shankar, a félork és Adanar Elios.
A többieknek ez nem szegte kedvét, s továbbmentek, mígnem egy olyan lantos
szobrához értek, melyből mintha halk zene hallatszott volna ki. Gregor
kalapácsával szétverte a szobor talapzatát, így feltárult egy gödör, melyből
aztán egy fürge hulla ugrott elő. A Dalnok igencsak panaszolta, hogy
megzavarták előadásában, melyet a holtaknak tartott, majd úgy döntött, nekik is
megmutatja tehetségét. Előkapta hát lantját és játszani kezdett rajta: Gregor
és a könnyűgyalogosok azonnal elterültek a földön, azonban Dana és Xhragzatar
talpon maradt. A Dalnok ezt látván nekik ugrott, s eközben is folytatta énekét, mely csodás álmokat szerzett Oswinnak és a bérenceknek, igaz, a testük eközben rángatózott, s a szájuk habzott. Igen heves küzdelem vette kezdetét, mely gyorsan véget is ért, s
bár a Végtelen pusztáról érkezett bérencük életét vesztette, Dana végül megölte
az élőholtat, ezzel pedig megmentette a teljes kompániát a pusztulástól.
Miután Gregor felébredt, átkutatta az üreget, majd kompánia
visszafordult a kijárat felé. Immár nem érezték elég erősnek magukat a
kazamatajárásra.
Király az új dizájn!
VálaszTörlés